Počet zobrazení stránky

úterý 18. ledna 2011

konečně u Laduš

Na pondělí jsme se s Laduškou (mojí dlouholetou kamarádkou) domluvili konečně na návštěvě v jejich "novém" domečku, tak jsme s Matym vyrazlili. Že to klouže a cesty jsou zmrzlé jsem věděla, no bohužel mi to bylo málo platné. Cestou k ní jsme na křižovatce "potkali" policistu, který odkláněl auta přes obec, protože o kus dál se převrátily tři auta na střechu no a my jsme odbočili na druhou stranu, ale v první zatáčce mě to vyneslo, dostali jsme hodiny a skončili v příkopě otočení na opačnou stranu, než jsme původně jeli. Měli jsme štěstí v neštěstí, do proti směru nikdo nejel, nebyl tam žádný strom, ani sloup, ani břeh, takže jsme v podstatě skončili v měkkém blátě.

Naštěstí mě a Matýskovi se nic nestalo, jako zázrakem i auto je naprosto O.K. (známý mi ho hned prohlídl a projel) ..... no a já jsem nejdříve zjistila co Matýsek, vystoupili jsme obešli auto a maminka jak jinak vytáhla foťák a fotila si jak je "šikovná" :)))
Ještě, že Laduš měla přítele doma a ještě s jedním kamarádem mě vytáhli ven, dlužím jim minimálně štamprli!

Laduška s Vikoušem
 Dovezli jsme Viky nějaké papučky na dochození, tak je musela hned vyzkoušet :-D



Můj bráška mě a celou rodinku seshora hlídá ....

Žádné komentáře:

Okomentovat